Vzdělávací obory pro školní rok 2022/2023
Předměty
Doplňující vzdělávací obory – povinné vzdělávací obory dotvářející zaměření školy
Ročník |
Předmět |
vyučující |
8. |
Zeměpisné praktikum |
V. Šerá |
9. |
Přírodovědné praktikum |
J. Lebloch |
Nepovinné vzdělávací obory
Ročník |
Předmět |
Hodin týdně |
Vyučující |
6. |
Cvičení z fyziky |
1 |
V. Kouřil |
6. - 7. |
Cvičení z matematiky |
1 |
V. Valachová |
8. - 9. |
Cvičení z matematiky |
1 |
V. Kouřil |
1. - 2. |
Náboženství |
1 |
M. Skácelová |
3. - 9. |
Náboženství |
1 |
M. Vévoda |
Třídnické hodiny
Ročník |
Hodin týdně |
Vyučující |
6. |
1 |
V. Valachová |
7. |
1 |
J. Lebloch |
8. |
1 |
P. Kucík |
9. |
1 |
V. Šerá |
Práce s třídním kolektivem je na 1. st. zařazena do výuky Čj, realizována třídními učitelkami min. 1x týdně.
Učební plán pro 1. stupeň od 1.9.2022 |
|||||||||
Vzdělávací oblast |
Vzdělávací obor |
Vyučovací předmět |
Ročník |
Celkem vyučovací předměty |
Z toho |
||||
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
|||||
Jazyk a jazyková komunikace |
Český jazyk a literatura (33) |
Český jazyk |
7 +2 |
7 + 1 |
7 +2 |
6 + 1 |
6 + 1 |
40 |
7 |
Cizí jazyk (9) |
Anglický jazyk |
- |
0 + 2 |
3 |
3 |
3 + 1 |
12 |
3 |
|
Matematika a její aplikace (20) |
Matematika a její aplikace |
Matematika |
4 |
4 + 1 |
4 + 1 |
4 + 1 |
4 |
23 |
3 |
Informatika (2) |
Informatika |
Informatika |
- |
- |
- |
1 |
1 |
2 |
- |
Člověk a jeho svět (11) |
Člověk a jeho svět |
Prvouka |
2 |
2 |
2 |
- |
- |
6 |
- |
Vlastivěda |
- |
- |
- |
1 +1 |
2 |
4 |
1 |
||
Přírodověda |
- |
- |
- |
1 + 1 |
1 + 1 |
4 |
2 |
||
Umění a kultura (12) |
Hudební výchova |
Hudební výchova |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
- |
Výtvarná výchova |
Výtvarná výchova |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
7 |
- |
|
Člověk a zdraví (10) |
Tělesná výchova |
Tělesná výchova |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
10 |
- |
Člověk a svět práce (5) |
Člověk a svět práce |
Pracovní činnosti |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
- |
Celková povinná časová dotace |
20 |
22 |
24 |
26 |
26 |
118 |
- |
||
Z toho disponibilní časová dotace |
2 |
4 |
3 |
4 |
3 |
- |
16 |
Učební plán pro 2. stupeň od 1.9.2021 (došlo ke změně počtu hodin v některých předmětech, ale ne v obsahu učiva) |
||||||||
Vzdělávací oblast |
Vzdělávací obor |
Vyučovací předmět |
Ročník |
Celkem vyučovací předměty |
Z toho |
|||
6. |
7. |
8. |
9. |
|||||
Jazyk a jazyková komunikace (33) |
Český jazyk a literatura (15) Cizí jazyk (12) Další cizí jazyk (6) |
Český jazyk |
4 |
4 |
4 + 1 |
3 + 1 |
17 |
2 |
Anglický jazyk |
3 + 1 |
3 |
3 |
3 + 1 |
14 |
2 |
||
Německý jazyk |
- |
2 |
2 |
2 |
6 |
- |
||
Matematika a její aplikace (15) |
Matematika a její aplikace |
Matematika |
3 + 1 |
4 |
4 |
4 + 1 |
17 |
2 |
Informatika (4) |
Informatika |
Informatika |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
- |
Člověk a společnost (10) |
Dějepis |
Dějepis |
2 |
2 |
1 |
1 + 1 |
7 |
1 |
Výchova k občanství |
Výchova k občanství |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
- |
|
Člověk a příroda (20) |
Fyzika |
Fyzika |
1 |
2 |
1 + 1 |
1 |
6 |
1 |
Chemie |
Chemie |
- |
- |
2 |
1 |
3 |
- |
|
Přírodopis |
Přírodopis |
1 + 1 |
2 |
2 + 1 |
1 |
8 |
2 |
|
Zeměpis |
Zeměpis |
2 |
2 |
1 |
1 + 1 |
7 |
1 |
|
Umění a kultura (9) |
Hudební výchova |
Hudební výchova |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
- |
Výtvarná výchova |
Výtvarná výchova |
2 |
1 |
1 |
1 |
5 |
- |
|
Člověk a zdraví (10) |
Tělesná výchova |
Tělesná výchova |
2 |
2 |
2 |
2 |
8 |
- |
Výchova ke zdraví
|
Výchova ke zdraví
|
1 |
1 |
- |
- |
2 |
- |
|
Člověk a svět práce (3) |
Člověk a svět práce |
Pěstitelské práce |
1 |
- |
0 + 1 |
- |
2 |
1 |
Příprava pokrmů |
0 + 1 |
1 |
- |
- |
2 |
1 |
||
Volba povolání |
- |
- |
- |
1 |
1 |
- |
||
Dílny |
- |
0 + 1 |
0 + 1 |
0 + 1 |
3 |
3 |
||
Doplňující vzdělávací obory |
Povinné vzdělávací obory dotvářející zaměření školy |
Přírodovědné praktikum |
- |
- |
- |
0 + 1 |
1 |
1 |
Zeměpisné praktikum |
- |
- |
0 + 1 |
- |
1 |
1 |
||
Celková povinná časová dotace |
29 |
30 |
32 |
31 |
122 |
- |
||
Z toho disponibilní časová dotace |
4 |
1 |
6 |
7 |
- |
18 |
* DČD - disponibilní časová dotace
Zaměření školního vzdělávacího programu "Vzdělání - cesta k úspěchu" naleznete na webu v sekci Charakteristika školy - <link ke stažení zde>