Struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu
Označení a uvozovací text |
Obsah položky |
1. Název |
ZŠ Zdounky, okres Kroměříž, příspěvková organizace |
2. Důvod a způsob založení |
Zřizovatel školy: Obec Zdounky, Zdounky 27, 768 02 Zdounky |
Obec Zdounky zřídila na základě zřizovací listiny podle zákona č. 128/2000 Sb. o obcích č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 564/1990 Sb. o státní správě a samosprávě ve školství, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 76/1978 Sb. o školských zařízeních, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, příspěvkovou organizaci Základní škola Zdounky, okres Kroměříž, příspěvková organizace za účelem poskytování základního vzdělání.
Základní škola zabezpečuje rozumovou výchovu ve smyslu vědeckého poznání a v souladu se zásadami vlastenectví, humanity a demokracie a poskytuje mravní, estetickou, pracovní, zdravotní, tělesnou výchovu a ekologickou výchovu žáka, umožňuje též náboženskou výchovu. Připravuje žáky pro další studium a praxi.
Příspěvková organizace sdružuje základní školu, školní družinu a školní jídelnu. |
|
Zápis do rejstříku škol proveden: 1. 1. 2003 |
|
3. Organizační struktura |
|
4. Kontaktní spojení |
Základní škola Zdounky, okres Kroměříž, příspěvková organizace |
4.1. Kontaktní poštovní adresa |
Základní škola Zdounky, okres Kroměříž, příspěvková organizace |
Zdounky 59 |
|
768 02 Zdounky |
|
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu |
ZŠ 2.stupeň: |
Zdounky 59 |
|
768 02 Zdounky |
|
ZŠ 1.stupeň, školní družina, školní jídelna – odloučené pracoviště: |
|
Kroměřížská 237 |
|
768 02 Zdounky |
|
4.3 Úřední hodiny |
Po-St 7.15 – 15.30 Út,Čt, Pá dopolední hodiny jinak dle telefonické domluvy |
4.4 Telefonní čísla |
ředitelna:+420 573 365 130 ředitelka školy:+420 731 461 415 zástupkyně ředitelky:+420 737 260 440 kancelář zástupkyně ředitelky, ekonomky, sekretářky:+420 573 365 938 ekonomka školy, sekretářka:+420 739 280 853 školní psycholožka:+420 739 057 735 školní poradenské pracoviště:+420 573 334 038 sborovna 1.st:+420 573 365 032 sborovna 2.st:+420 573 365 937 školník:+420 737 260 449 školní družina:+420 737 260 441 školní jídelna:+420 573 365 334 |
4.5 Adresa internetových stránek |
www.zszdounky.cz |
4.6 Adresa podatelny |
skola@zszdounky.cz |
4.7 Elektronická adresa podatelny |
Ředitelka školy: reditelka@zszdounky.cz Zástupkyně ředitelky: j.klanicova@zszdounky.cz Ekonomka školy: ucetni@zszdounky.cz Školní jídelna: jidelna@zszdounky.cz Kontakty na pedagogy a další pracovníky školy viz web sekce zaměstnanci koly. |
4.8 Datová schránka |
8tqmukx |
5. Případné platby lze poukázat |
Číslo účtu: 181685992/0300 |
Při platbách stravného uvádějte variabilní symbol = číslo strávníka Při ostatních platbách uvádějte jejich účel do zprávy pro příjemce. |
|
Po individuální dohodě lze provésti i platbu hotovostní. |
|
6. IČO |
750 207 93 |
7. Plátce daně z přidané hodnoty |
CZ 750 207 93 (nejsme plátci DPH) |
8. Dokumenty |
Odkaz na sekci Dokumenty |
8.1 Seznamy hlavních dokumentů |
Školní vzdělávací program "Vzdělání – cesta k úspěchu" - na vyžádání v ředitelně školy Školní vzdělávací program pro školní družinu "Dětský svět" - na vyžádání v ředitelně školy, popř. ve školní družině Výroční zpráva - na webu školy, na vyžádání v ředitelně školy. Inspekční zpráva – na webu ČŠI, na vyžádání v ředitelně školy. Minimální preventivní program - na vyžádání v ředitelně školy. Školní řád - na webu školy, na 2. st. u ředitelny, na 1. st. u sborovny. Vnitřní řád školní družiny - na webu školy, v ŠD, na vyžádání v ředitelně školy. Vnitřní řád školní jídelny - na webu školy, v ŠJ, na vyžádání v ředitelně školy. Školní preventivní strategie 2017 - 2021 - na vyžádání v ředitelně školy. |
Na dokumenty, které má povinný subjekt k dispozici v elektronické podobě lze poukázat hypertextovým odkazem. |
|
8.2 Rozpočet |
|
9. Žádosti o informace |
|
Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají
Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů Lhůty
Termíny
Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Kdo může o informaci požádat
Kdo informaci poskytne
Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno
Další omezení práva na informace
1. se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům povinného subjektu, 2. jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí povinného subjektu, pokud zákon nestanoví jinak; to platí jen do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím, nebo 3. jde o informaci poskytnutou Organizací Severoatlantické smlouvy nebo Evropskou unií, která je v zájmu bezpečnosti státu, veřejné bezpečnosti nebo ochrany práv třetích osob chráněna uvedenými původci označením „NATO UNCLASSIFIED“ nebo „LIMITE“ a v České republice je toto označení respektováno z důvodů plnění povinností vyplývajících pro Českou republiku z jejího členství v Organizaci Severoatlantické smlouvy nebo Evropské unii, pokud původce nedal k poskytnutí souhlas.
1. jde o informaci vzniklou bez použití veřejných prostředků, která byla předána osobou, jíž takovouto povinnost zákon neukládá, pokud nesdělila, že s poskytnutím informace souhlasí, 2. ji zveřejňuje na základě zvláštního zákona a v předem stanovených pravidelných obdobích až do nejbližšího následujícího období, nebo 3. by tím byla porušena ochrana práv třetích osob k předmětu práva autorského.
1. probíhajícím trestním řízení, 2. rozhodovací činnosti soudů, s výjimkou rozsudků, 3. plnění úkolů zpravodajských služeb 4. přípravě, průběhu a projednávání výsledků kontrol v orgánech Nejvyššího kontrolního úřadu, 5. činnosti Ministerstva financí podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nebo podle zákona o provádění mezinárodních sankcí.
1. provozovatelů rozhlasového nebo televizního vysílání, kteří toto vysílání provozují na základě zvláštních právních předpisů, 2. škol a školských zařízení, které jsou součástí vzdělávací soustavy podle školského zákona a podle zákona o vysokých školách, 3. knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona, 4. Akademie věd České republiky a dalších veřejných institucí, které jsou příjemci nebo spolupříjemci podpory výzkumu a vývoje z veřejných prostředků podle zákona o podpoře výzkumu a vývoje, nebo 5. kulturních institucí hospodařících s veřejnými prostředky, jako jsou muzea, galerie, divadla, orchestry a další umělecké soubory.
Jak se o informaci žádá Žádost o poskytnutí informace se podává 1. ústně, tj. osobní návštěvou Základní školy Zdounky, okres Kroměříž, příspěvkové organizace, nebo dotazem provedeným pomocí telekomunikačního zařízení nebo 2. písemně, a to i prostřednictvím e-mailu: skola@zszdounky.cz, datové schránky: 8tqmukx Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
Co musí písemná žádost obsahovat
1. brání-li nedostatek údajů o žadateli podle odstavce 2 postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží, 2. v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti, 3. v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli, Jaký bude postup povinného subjektu
1. se požadované informace nevztahují k jeho působnosti a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli, 2. bránil nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, povinný subjekt vyzval žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil, avšak žadatel nevyhověl této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení.
Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví
Komu se odvolání posílá
Kdo o odvolání rozhodne
|
|
10. Příjem podání a podnětů |
|
Místo:
Lhůta a způsob, kde lze podat opravný prostředek proti rozhodnutím povinného subjektu o právech a povinnostech osob, a to včetně výslovného uvedení požadavků, které jsou v této souvislosti kladeny na toho, kdo opravný prostředek podává – viz oddíl 9. |
|
Opravné prostředky: Co když orgán žádosti nevyhoví Odvolání
Stížnost
1. který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6, 2. kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti, 3. kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo 4. který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
1. doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3, 2. uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno. |
|
11. Předpisy |
podle nichž Základní škola Zdounky, okres Kroměříž, příspěvková organizace jedná a rozhoduje, které stanovují právo žádat informace a povinnost poskytovat informace a které upravují další práva občanů ve vztahu k povinnému subjektu. |
11.1. Nejdůležitější používané předpisy |
(fyzicky k nahlédnutí v kanceláři školy)
|
11.2 Vydané právní předpisy |
Sekce Dokumenty - Školní řád Sekce - Dokumenty - školní řád a jeho dodatky |
12. Úhrady za poskytování informací |
Sekce Dokumenty - sazebník |
12.1 Sazebník úhrad za poskytnutí informací |
Žadatel je povinen uhradit náklady spojené s vyhledáváním a pořízením požadované informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, zákona č. 123/1998 Sb. o právu na informace o životním prostředí a podle Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, které jsou podle následujícího sazebníku:
za vyhledávání za každou započatou hodinu 60,- Kč černobílé kopírování nebo tisk A4 jednostranně 2,- Kč černobílé kopírování nebo tisk A4 oboustranně 3,- Kč černobílé kopírování nebo tisk A3 jednostranně 3,- Kč černobílé kopírování nebo tisk A3 oboustranně 4,- Kč barevné kopírování nebo tisk A4 jednostranně 10,- Kč barevné kopírování nebo tisk A4 oboustranně 20,- Kč naskenování jedné černobílé strany A4 2,- Kč naskenování jedné barevné strany A4 2,- Kč kopírování na datové nosiče 20,- Kč opis vysvědčení, stejnopis vysvědčení 80,- Kč telekomunikační poplatky dle platných tarifů poštovné a jiné poplatky dle platných tarifů nahlížení do spisů a vnitřních dokumentů školy zdarma podání ústní informace bez potřeby vyhledávání potřebných dokladů zdarma žádost bývalého zaměstnance školy o dokument z jeho osobní a mzdové evidence 50,-Kč mimořádně rozsáhlé vyhledávání v rozsahu delší než 30 minut (za každou započatou hodinu) 250,-Kč |
12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací |
„Doposud nebylo řešeno.“ |
13. Licenční smlouvy |
„Škola nemá uzavřeny licenční smlouvy“ |
13.1 Vzory licenčních smluv |
„Škola nemá uzavřeny licenční smlouvy“ |
13.2 Výhradní licence |
„Škola nemá uzavřeny licenční smlouvy“ |
14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím |
Sekce Dokumenty - výroční zprávy za předešlé školní roky |